2007-05-07

25-års (och 5-års) festen



















För er stackade som missade festen den 17 februari så har jag lagt upp recept på det mesta jag hade på buffén på mat & prat. Så den delen går ju att uppleva, men inte stämmingen och alla goda vänner.

Det var en riktigt lyckade fest med 20-25 pers från Kiruna i norr till Stockholm i söder.

Man kan läsa om festen på Joels blogg också, från den andra sidan så att säga ;) Här tänkte jag mest tacka alla som hjälpte till. Hanna hjälpte till flera dagar innan, så tusen kramar till henne. Sen hjälpte alla som kom lite för tidigt till med allt från att hacka ost till att dammsuga och duka. Jag var nog en jävla bitch när folk försökte hjälpa till, men jag var så stressad så jag höll på att, ja.. gå upp i atomer eller nått.

Det blev som sagt en väldigt lyckad fest. Några drack för mycket och andra drack inte alls, så det kanske jämnade ut sig. Det åts, det dracks, det spelades spel och sjöngs (det var ingen skönsång, det kan jag lova). Sånt här borde man göra oftare!

Inga kommentarer: